google-site-verification=WABWW968K-kofI5k6g95vCR2hXWIa7PO1MXpHDwE9H8

بررسی مانیتورهای 27 اینچ شیائومی

در این مقاله تمامی میانتور های 27 اینچی شیائومی را بررسی کرده ایم و میتوانید با خواندن این مقاله قبل از ثبت سفارش آگاهی بیشتری برای خرید خود پیدا کنید.

اشتراک گذاری

شیائومی با ارائه طیف متنوعی از محصولات با کیفیت بالا، از جمله نمایشگر، به عنوان یک بازیگر قدرتمند در بازار الکترونیک ظاهر شده است. مجموعه مانیتورهای 27 اینچی آنها نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند، از کاربران خانگی معمولی گرفته تا گیمرهای حرفه ای و حرفه ای های خلاق در زمینه گرافیک. این راهنمای جامع به بررسی مدل‌های مختلف مانیتورهای 27 اینچی شیائومی می‌پردازد و ویژگی‌ها، مشخصات و مناسب بودن آن‌ها را برای موارد استفاده مختلف بررسی می‌کند.

 

انواع مانیتور های 27 اینچی شیائومی : 

مانیتورهای شیائومی  در سایز های مختلف برای عملکرد های مختلف طراحی شده اند. ما در این مقاله قصد بر بررسی مانیتور های 27 اینچی شیائومی داریم که به صورت کامل آن هارا بررسی کنیم . مانیتور های 27 اینچی شیائومی در 3 مدل با توجه به نیاز های مختلف رونمایی شده اند که در پایین لیستی از آن هارا بررسی میکنیم.

  • Mi Desktop Monitor 27
  •  Mi Gaming 27" 2K
  • Xiaomi 4K Monitor 27

 

بررسی Mi Desktop Monitor 27

در حوزه مانیتورهای کامپیوتر، مانیتور 27 اینچی Mi Desktop Xiaomi به عنوان یک رقیب قدرتمند ایستاده است و ترکیبی متقاعد کننده از درخشندگی بصری، طراحی ارگونومیک و اتصال همه کاره را برای تجربه کاربری جذاب ارائه می دهد. این بررسی جامع به ویژگی‌های پیچیده این مانیتور می‌پردازد و نقاط قوت، معایب احتمالی و مناسب بودن آن برای نیازهای مختلف کاربر را آشکار می‌کند. مانیتور 27 اینچی Mi Desktop Xiaomi یک مجموعه اتصال همه کاره را ارائه می دهد که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند. دارای یک DisplayPort 1.4 و دو پورت HDMI 2.0 است که امکان اتصال بدون درز به طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله لپ تاپ، دسکتاپ، کنسول های بازی و غیره را فراهم می کند. پورت USB Type-C از انتقال داده، تحویل انرژی و حالت DisplayPort Alt پشتیبانی می کند و یک راه حل تک کابلی همه کاره برای اتصال دستگاه های سازگار ارائه می دهد. این مانیتور پنل IPS دارد و با ابعاد 16:9 ارائه شده است. نرخ بروزرسانی این مانیتور 75 هرتز است و مناسب برای کارهای طراحی و دیزاین میباشد.

خرید مانیتور شیائومی 27 اینچ

بررسی مانیتور  Mi Gaming 27" 2K

هسته مانیتور Mi Gaming 27 اینچی 2K در پنل IPS خیره کننده 27 اینچی آن نهفته است که دارای رزولوشن QHD واضح 2560 در 1440 پیکسل است. این وضوح بالا وضوح و جزئیات فوق العاده ای را ارائه می دهد و شما را با تصاویری واقعی در دنیای بازی غرق می کند. زوایای دید گسترده رنگ و کنتراست ثابت را از هر نقطه نظر تضمین می کند و تجربه بازی مشترک را حتی در تنظیمات چند نفره تضمین می کند.

نرخ تازه‌سازی 165 هرتز و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه مانیتور تاری و شبح‌سازی را از بین می‌برد و تصاویری صاف و پاسخگو را تضمین می‌کند که برای بازی‌های رقابتی که در آن هر فریم مهم است، بسیار مهم است. فناوری AMD FreeSync Premium نرخ به‌روزرسانی مانیتور را با کارت گرافیک همگام‌سازی می‌کند و پارگی و لکنت صفحه را برای یک تجربه بازی بی‌وقفه از بین می‌برد. 

مانیتور Mi Gaming 27 اینچی 2K فراتر از تصاویر صرف است و ویژگی هایی را در خود جای داده است که تجربه بازی شما را بهبود می بخشد. پشتیبانی از HDR جزئیات بیشتری را در مناطق روشن و تاریک نشان می دهد و دنیای واقعی تر و همه جانبه تر ایجاد می کند. حالت نور آبی کم فشار چشم را کاهش می دهد. به شما امکان می دهد برای مدت طولانی بدون خستگی بازی کنید.

این مانیتور دارای حالت‌های تصویر از پیش کالیبره‌شده است که برای ژانرهای مختلف بازی از جمله FPS، RTS و MOBA طراحی شده است. این حالت ها تنظیمات تصویر را برای هر سبک بهینه می کند و بهترین تجربه بصری ممکن را برای بازی های مورد علاقه شما فراهم می کند.

 

بررسی مانیتور Xiaomi 4K Monitor 27

نقطه مرکزی مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی در پنل IPS خیره کننده 27 اینچی آن نهفته است که دارای وضوح فوق العاده بالای 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است. این وضوح استثنایی چهار برابر جزئیات Full HD را ارائه می دهد و شما را در دنیایی غرق می کند. وضوح و وضوح بی‌نظیر رنگ‌های پر جنب و جوش و نسبت کنتراست بالا به محتوای شما روح می‌بخشد، چه در حال مشاهده عکس‌ها، تماشای فیلم یا مرور وب باشید.

پوشش چشمگیر 100% طیف رنگ sRGB مانیتور، بازتولید رنگ دقیق را تضمین می کند، و آن را برای حرفه ای های خلاقی که در زمینه ویرایش عکس، طراحی گرافیکی، و تولید فیلم درگیر هستند، ایده آل می کند. پشتیبانی از HDR دامنه دینامیکی را بیشتر می‌کند و جزئیات بیشتری را در مناطق روشن و تاریک نشان می‌دهد و در نتیجه تجربه مشاهده واقعی‌تر و همه‌جانبه‌تری را به همراه دارد. نرخ بروز رسانی تصویر این مانیتور 60 هرتز است و با کیفیت فوق العاده بالایی که دارد میتواند اوح هیجان را در بازی ها به شما ارئه دهد.

مانیتور 27 اینچ شیائومی 4K

قیمت مانیتور های شیائومی :

قیمت ماینتور های 27 اینچی شیائومی، از 9 میلیون تومان با نسخه Desktop شروع میشود، تا 30 میلیون تومان با نسخه 4K گیمینگ ادامه دارد . این قیمت های بسته به استفاده شما اس اگر در کار گرافیک و روز مره فعالیت میکنید مانیتور های نسخه دسکتاپ برای شما به صرفه است ولی اگر میخواهید بازی کنید و اوج کیفیت را ببینید میتوانید از مانیتور های 4k گیمینگ ش یائومی استفاده کنید.

 

مقایسه مانیتور های شیائومی سایز 27 اینچی :

در جدول زیر مقایسه کامل مانیتور های شیائومی برای شما ایجاد کرده ایم .

قیمت محصولنوع استفادهنسبت تصویرنوع صفحه نمایشنرخ بروز رسانی تصویرمدل
40 میلیون تومانروزمره /گرافیک16:9IPS60 هرتزxiaomi 4k  
9 میلیون تومانروزمره / گرافیک16:9IPS60 هرتز xiaomi 27" mi desktop
18 میلیون تومانگیمینگ / گرافیک16:9IPS165 هرتزXiaomi 27" 2k Gaming

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه